عطر ادکلن مرسدس بنز ساین | Mercedes Benz Sign

Original price was: ۳,۷۸۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳,۱۵۰,۰۰۰ تومان.

129 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!

توضیحات محصول:

عطر ادکلن مرسدس بنز ساین | Mercedes Benz Sign یک عطر مردانه با رایحه ی چوبی ادویه ای از برند بنز است که در سال ۲۰۲۱ توسط الیور کرسپ طراحی شد.

عطر ادکلن مرسدس بنز ساین

عطر ادکلن مرسدس بنز ساین

Mercedes Benz Sign جزو عطر های خاص این برند است که از اسانس های ادویه ای خاصی درست شده است و آرومای بسیار دلنشینی دارد. آقای کرسپ در یکی از سفر های خود به گواتمالا ایده ی استفاده از این اسانس ها به فکرش خطور کرد و دراینباره اینگونه گفته است:” من در گواتمالا با مواد خام استثنایی مواجه شدم، به ویژه هل. میخواستم از این طلای سبز در بک خلاقیت جدید برای مردان استفاده کنم. Sign یک عطر چندوجهی و شگفت انگیز است که پیرامون این ادویه کمیاب ساخته شده است. ”

از نت هایی که در این عطر استفاده شده است میتوان به هل ، فلفل صورتی ، دانه تونکا ، نعناع هندی و… اشاره کرد. مرسدس بنز ساین طبع معتدل و تندی دارد و مناسب فصول معتدل سال است، همچنین عطر ادکلن مرسدس بنز ساین   از پخش بوی متوسط و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است.

عطر ادکلن مرسدس بنز ساین از ظاهر شیکی برخوردار است، بطری این عطر مستطیل شکل است و شبیه به فلاسک های مسافرتی است که از رنگ آبی تیره ی جذابی استفاده شده است که در یک سمت دیگر بطری این تیرگی کمتر است. لوگوی زیبای کمپانی بنز نیست در وسط بطری درج شده است که در پس زمینه ی این لوگو رنگ مشکی بکار رفته است.

دنیای عطر و ادکلن با تفاوت‌های بویایی فردی متفاوت است. فرمولاسیون و بسته‌بندی محصولات نیز ممکن است تغییر کند. بهترین راه برای انتخاب عطر مناسب، تست و بو کردن آن است. این تجربه به شما کمک می‌کند بویی را انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما همخوانی دارد.

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه وزیری

 

ویژگی محصول:

برند

بنز

حجم

100 میل

غلظت

ادو پرفیوم

عطار

الیور کرسپ

طبع

معتدل و تند

گروه بویایی

چوبی ادویه ای

سال عرضه

2021

جنسیت

مردانه

کشور

آلمان

نوت اولیه:

هل ، فلفل صورتی ، برگ بنفشه

نوت ثانویه:

اسطوخودوس ، شمعدانی ، شکوفه پرتقال

نوت پایه:

دانه تونکا ، نعناع هندی ، چوب کشمیر

محصولات مشابه:

محصولات پیشنهای:

نظرات مشتریان:

15 دیدگاه برای عطر ادکلن مرسدس بنز ساین | Mercedes Benz Sign

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “عطر ادکلن مرسدس بنز ساین | Mercedes Benz Sign”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *