توضیحات محصول:

عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت | Hermes Un Jardin Sur Le Toit یک عطر زنانه مردانه از برند هرمس است با رایحه ی معطر میوه ای که در سال ۲۰۱۱ توسط آقای ژان کلود النا طراحی شد.

عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت

عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت

Hermes Un Jardin Sur Le Toit عطری از کالکشن ” اون جاقدن” است. در قسمت بالایی ساختمان هرمس یک سری باغ های زیبا طراحی شده است بنا به گفته ی هرمس، کالکشن ” اون جاقدن ” با الهام گیری از این باغها طراحی شده است.

از نت هایی که در این عطر استفاده شده است میتوان به رز ، رزماری ، مگنولیا ، گلابی ، علف ، سیب سرخ اشاره کرد. هرمس آن جاقدن سور له تویت طبع خنکی دارد و مناسب فصول گرم سال است. همچنین عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت از ماندگاری و پخش بوی متوسطی  برخوردار است.

طراحی شیشه ی  عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت مانند بقیه عطر های این کالکشن بسیار زیبا و ساده است، شیشه این عطر مستطیل شکل است که در نیمه ی پایین آن از رنگ سبز چمنی استفاده شده است و نیمه ی بالایی کاملا شفاف است.

در وسط شیشه عنوان Un Jardin Sur Le Nil با همان رنگ سبزی که در پایین شیشه استفاده شده است به چشم میخورد. درپوش عطر نیز به صورت شفاف است که سر عطر از بیرون نمایان است.

دنیای عطر و ادکلن با تفاوت‌های بویایی فردی متفاوت است. فرمولاسیون و بسته‌بندی محصولات نیز ممکن است تغییر کند. بهترین راه برای انتخاب عطر مناسب، تست و بو کردن آن است. این تجربه به شما کمک می‌کند بویی را انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما همخوانی دارد.

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه وزیری

 

ویژگی محصول:

برند

هرمس

حجم

100 میل

غلظت

ادو تویلت

عطار

ژان کلود النا

طبع

ملایم و خنک

گروه بویایی

معطر میوه ای

سال عرضه

2011

جنسیت

مردانه – زنانه

کشور

فرانسه

نوت اولیه:

رز ، رزماری ، مگنولیا ، گلابی ، علف ، سیب سرخ

نوت ثانویه:

نوت پایه:

محصولات مشابه:

محصولات پیشنهای:

نظرات مشتریان:

1 دیدگاه برای عطر ادکلن هرمس آن جاقدن سور له تویت | Hermes Un Jardin Sur Le Toit

  1. 9233370137

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *