عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man

Original price was: ۱۷,۶۴۰,۰۰۰ تومان.Current price is: ۱۳,۶۵۰,۰۰۰ تومان.

60 افرادی که اکنون این محصول را تماشا می کنند!
(دیدگاه کاربر 1)

توضیحات محصول:

عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man عطری است مشک و گلی و چوبی مردانه که در سال ۲۰۰۶ به بازار عطر و ادکلن عرضه شده است.

عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man

عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man

داستان این عطر را با رقص زنانه‌ی رزماری، فلفل صورتی و پتی‌گرن در ابتدا آغاز می‌کند. رزماری با شعله‌وری و زندگی، مثل آتشی خوشبختی در دل ترکیب عطر، طلوع می‌کند. فلفل صورتی با نسیمی پرنشاط، از گلها و گیاهان آغاز می‌کند و تدریجاً با عشقی گرم و شور، به این آثار پیوسته و ستایشی می‌آورد. پتی‌گرن همچون نغمه‌ای ملایم، محیط را با عبق میوه‌ای تنش می‌دهد.

سپس، نت‌های میانی به این سفر جادویی می‌پیوندند. یاس با عطری معنوی و شیرینی خاص، از عشقی عمیق ترکیب عطر، شروع به رقص می‌کند. نرولی همچون آبی آرام و خنک، به این داستان حساسیتی آرام و تازه می‌بخشد. ریشه زنبق با عمق و ارزش یک گنج گم‌شده، از پس زمینه‌ی این مسیر، طلوع می‌کند و یلانگ یلانگ با رقصی شرقی و خوشبختی ناشی از عشق و زندگی، این اثر را تکمیل می‌کند.

نت‌های پایه، همچون پایانی طولانی و شاداب در یک داستان زیبا، با چوب صندلی غرق در دلی پر از معنی و یادآوری‌ها به زمین می‌نشینند. خس خس با برگ‌های خشک شده و صدایی دلنشین از طبیعت، این نوازش طبیعتی را به عطر افزوده و زیبایی آن را تکمیل می‌کند. سدر با شیرینی و عمقی از عطر، این داستان را به پایان می‌برد و نعناع هندی با انرژی و تازگی، ختم می‌کند.

عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man طبعی تند داشته و برای تمام فصول سال بسیار مناسب است. همچنین ماندگاری این عطر یسیار بالا بوده و پخش بوی متوسطی دارد.

دنیای عطر و ادکلن با تفاوت‌های بویایی فردی متفاوت است. فرمولاسیون و بسته‌بندی محصولات نیز ممکن است تغییر کند. بهترین راه برای انتخاب عطر مناسب، تست و بو کردن آن است. این تجربه به شما کمک می‌کند بویی را انتخاب کنید که با شخصیت و سلیقه شما همخوانی دارد.

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه وزیری

ویژگی محصول:

برند

آمواج

حجم

100 میل

غلظت

ادو پرفیوم

طبع

معتدل

عطار

لوکاس سوزاک

گروه بویایی

چوبی گلی مُشکی

سال عرضه

2006

جنسیت

مردانه

کشور

عمان

نوت اولیه:

رز ، رزماری ، فلفل قرمز شیرین

نوت ثانویه:

بهار نارنج، ریشه زنبق، یاسایی

نوت پایه:

نعناع هندی ، خس خس ، سدر ، چوب صندل سفید

محصولات مشابه:

محصولات پیشنهای:

نظرات مشتریان:

1 دیدگاه برای عطر ادکلن آمواج رفلکشن مردانه | Amouage Reflection man

  1. امیر

    خیلی بوی خوبی داره و بوی فلفل حس میشه .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *