توضیحات محصول:

در سال ۲۰۱۵، خورخه لی، عطرساز نامدار، با خلق عطر ادکلن نیشان ولونگ چا | Nishane Wulong Cha، دنیای عطر و ادکلن را به وجد آورد. این عطر نیشانی، با رایحه‌های منحصر به فرد خود، به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند نیشان تبدیل شد.

در عطرهای نیشان ، خنکی بی‌روح غرب با شور و اشتیاق شرق به هم می‌آمیزند و با رایحه‌های غلیظ و سرشار خود، حواسمان را تسخیر می‌کنند. گویی نسیمی از سرزمین‌های باستانی، روحمان را نوازش می‌دهد و ما را به سفری شگفت‌انگیز در دنیای عطرهای شرقی می‌برد.

نیشان ولونگ چا، عطری یونیسکس است که با هارمونی بی‌نظیری از نت‌های مختلف، رایحه‌ای پیچیده و دل‌انگیز را خلق می‌کند. این عطر، گویی شما را به سفری در قلب طبیعت می‌برد و با رایحه‌های خنک و گرم خود، حواس شما را نوازش می‌دهد.

عطر ادکلن نیشان ولونگ چا | Nishane Wulong Cha

عطر ادکلن نیشان ولونگ چا | Nishane Wulong Cha

نیشان ولونگ چا، با هارمونی بی‌نظیری از نت‌های مختلف، رایحه‌ای پیچیده و دل‌انگیز را خلق می‌کند که گویی شما را به سفری در قلب طبیعت می‌برد. در لایه های اولیه شاهد رایحه های ترنج ،سرخالو، پرتقال هستیم که طراوت و  تازگی درخشانی را به ارمغان میاورند. اما در لایه های زیرین این عطر ، ترکیب رایحه مشک و انجیر، هارمونی‌ای بی‌نظیر از گرمی و شیرینی را خلق می‌کند .

مناسبت‌های استفاده:

نیشان ولونگ چا، با رایحه معطر و خنک خود، برای استفاده در روزهای گرم سال و مناسبت‌های مختلف بسیار مناسب است. این عطر، تازگی و شادابی را به ارمغان می‌آورد و شما را در هر جمعی خاص و منحصر به فرد جلوه می‌دهد.

اما این تمام ماجرا نیست! نیشان ولونگ چا، علاوه بر رایحه دل‌انگیز، ماندگاری بسیار بالایی نیز دارد. این عطر بیش از ۱۰ ساعت روی پوست شما می‌ماند و در طول روز، همراهی وفادار خواهد بود.

برای دیدن عطر های دیگر برند نیشان کلیک کنید.

خرید عطر و ادکلن اورجینال از فروشگاه وزیری

عطر ولونگ چا ، برای چه فصولی مناسب است؟

عطر ولونگ چا، با رایحه معطر و خنک خود ،برای استفاده در مناسبت‌های مختلف، به خصوص در فصول گرم سال، بسیار مناسب است.

آیا ماندگاری خوبی دارد؟

عطر نیشان ولونگ چا با رایحه خنک و معطر گیاهی خود، ماندگاری بالایی دارد و تا ساعت‌ها بر روی پوست و لباس شما باقی می‌ماند.

ویژگی محصول:

عطار

خورخه لی

برند

نیشان

کشور

ترکیه

غلظت

اکستریت د پرفیوم

جنسیت

مردانه – زنانه

طبع

خنک

گروه بویایی

رایحه های معطر

حجم

50 میل

سال عرضه

2015

نوت اولیه:

ترنج ، نارنگی ماندارین، سرخالو، پرتقال

نوت ثانویه:

جوز ، چای

نوت پایه:

مشک ، انجیر

محصولات مشابه:

محصولات پیشنهای:

نظرات مشتریان:

1 دیدگاه برای عطر ادکلن نیشان ولونگ چا | Nishane Wulong Cha

  1. رهام

    عالی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *