عطر

۶ پیشنهاد برای خرید عطر هرمس

خرید عطر هرمس

خرید عطر هرمس می‌تواند یکی از تجربیات به‌یادماندنی شما در خرید عطر باشد.عطر هرمس یکی از برندهای برجسته در صنعت عطرسازی است که با تاریخچه بلند و خاص خود، دنیایی از زیبایی و شگفتی را برای علاقه‌مندان به عطر فراهم کرده است.

تاریخچه عطر هرمس

هرمس (Hermes) یک کمپانی کالاهای لوکس است که در سال ۱۸۳۷ در فرانسه توسط تیری هرمس تاسیس شد. این کمپانی در ابتدا به تولید لوازم جانبی محصولات سوارکاری پرداخت . پس از گذشت زمان وپیشرفت کمپانی ، شاخه‌های تولید را به محصولاتی مانند کیف چرم، اکسسوری و روسری گسترش داد و از سال ۱۹۵۱ وارد بازار عطر و ادکلن شد. اولین عطر هرمس در سال ۱۹۵۱ با نام ادو هرمس وارد بازار شد که یک ادو تویلت مردانه بود.

برند عطر و ادکلن هرمس دومین محصول خود را ده سال بعد، یعنی در سال ۱۹۶۱، با نام هرمس کالج روانه بازار کرد.این برند همواره جزو کلاهای لوکس بشمار می‌رود، بطوری که افراد با خرید عطر هرمس در طبقه ی اشراف قرار می گرفتند.

عطر وزیری همواره سعی دارد برترین و لوکس‌ترین محصولات از جمله عطر هرمس را از خود به جای بگذارد و در این امر موفق هم بوده. اگر برای خرید عطر هرمس مطمئن نیستید کدام از یک گزینه‌ها را انتخاب کنید، پیشنهاد میکنیم ابتدا یک یا چند دکانت عطر تهیه کنید. دکانت یا دستریز، همان عطر اصل و اورجینال است که در حجمهای کمتر(بین ۲ تا ۱۰ میل) تهیه شده است. در این صورت شما می‌توانید با پرداخت هزینه کمتر، چند رایحه متنوع را تست کنید و از بازخورد مثبت آنها مطمئن شوید و سپس برای خرید ادکلن هرمس دلخواه خود و یا هر برند دیگری در عطر وزیری با حجم بالاتر اقدام کنید.

محصولات برجسته برای خرید عطر هرمس

از آن زمان تاکنون، برند هرمس با ارائه محصولات متنوع و شگفت‌انگیز، در دنیای عطرسازی معروف شده است. عطرهای محبوبی مانند”  له جاقدن د موسیو لی”، “هرمس وویاژ” و” تق هرمس پرفیوم” از جمله محصولات برجسته این برند می‌باشند که با بوی خاص و طراحی شیشه‌های زیبا، جایگاه ویژه‌ای در بازار عطرسازی دارند.خرید عطر هرمس می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز و لذت‌بخش برای علاقمندان به عطرهای با کیفیت باشد.

فلسفه عطرسازی هرمس

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد برند هرمس در عطرسازی، تمرکز بر جوانب زندگی و تجربه‌های انسانی است. عطرهای هرمس نه تنها بوی خاصی دارند، بلکه داستانی را نیز با خود می‌آورند؛ داستانی از عشق، زیبایی، و ماجراجویی. این فلسفه عطرسازی، عطرهای هرمس را از سایر برندها متمایز می‌کند و آنها را بیش از محصولات عطری، یک آثار هنری می‌سازد.

معرفی عطرهای برند هرمس

هرمس له جاقدن د موسیو لی: عطری شاداب و با طراوت با بستری از مرکبات، گلها و چوب ، که برای استفاده خانم ها و آقایان مناسب است. در ابتدا رایحه ای که استشمام می‌کنید، بوی میوه لیموی کامکوات از خانواده ی مرکبات است، که رایحه ای شاداب و نیمه شیرین داشته و با وجود ترکیب رایحه گل یاس، حس لطیف ، گلبرگ گون،  مطبوع و کمی سبز دارد. سازنده این رایحه لطیف در مورد آن می گوید : من با این عطر بوی حوضچه‌ها ،یاسمن‌ها، سنگ‌های مرطوب، کامکوات‌ها و بامبوهای بزرگ را به یاد می‌آورم. آنجا که ماهی‌های کپور در حوضچه‌هایشان برای جشن تولد صد سالگیشان در جنبش و تکاپو هستند.

عطر تق هرمس: یک عطر گرم مردانه  با رایحه‌ای تلخ، کمی ترش ،ادویه ای ، چوبی و گیاه وتیور است. این عطر از دسته بویایی چوبی است که با آن حس خاکی مانند و ریشه‌ای مانند را تجربه می کنید و استفاده روزانه از آن در فصول بهار، پاییز و زمستان توصیه می شود .اگر به بوی چوب علاقه دارید این عطر می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد. تق هرمس رایحه گرم و تلخ دارد و استفاده از آن در موقعیت‌های اداری، روزانه و کژوال، قرارهای دوستانه، میهمانی‌های رسمی انتخابی مناسب خواهد بود. همچنین متخصصین کیفیت، پخش‌بو و ماندگاری عطر تق هرمس اصل را بسیار بالا ارزیابی می کنند.

عطر هرمس ادو نرولی دور: در سال ۲۰۱۶ میلادی به بازار عطر جهان عرضه گردید. عطری شگفت انگیز  که توسط ژان کِلود الِنا، استاد عطرساز معروف ساخته شد. این عطر عضو مجموعه ادکلن هرمس است. طراحی شیشه ادو نرولی دور همانند نسخه های قبلی این مجموعه و به رنگ زرد است. این عطر که در گروه بویایی مرکباتی قرار دارد و دارای رایحه‌ای تلخ و ملایم است و استفاده از آن در فصول سرد سال توصیه می شود.

زمانی که ادو نرولی دور بی نظیر را بر روی پوست خود اسپری می کنید، رایحه‌ دل انگیز بهارنارنج در نت بالایی پخش شده و شما را مبهوت و شگفت زده می کند. در نهایت رایحه زعفران در نت پایه، از این ادکلن شگفت انگیز استشمام می‌شود و رایحه‌ای خاص را رقم می زند. این عطر بصورت مشترک برای خانم ها و آقایان استفاده می شود.

عطر ادکلن هرمس وویاژ: عطری شاداب و نشاط‌آور است که طراوت دانه‌های سرو کوهی را با گرمای شیری چوب صندل و کهربا آمیخته میکند. این عطر برای استفاده ی خانم ها و آقایان پیشنهاد می شود .

در نت های اولیه ی این عطر ، بوی دل انگیز لیمو ترش، هل و ادویه های گوناگون به مشام می رسد. در نت های میانی رایحه‌های متیل دی‌هیدروجاسمونات، گل‌ رز، ترکیبات سبز و چای احساس می‌شود.

Hermes Voyage dHermes single min
عطر ادکلن هرمس وویاژ

عطر هرمس تویلی د هروس: عطری زنانه از کمپانی هرمس، در عین سادگی، یکی از مهم ترین عطرهای خاص این شرکت به حساب می‌آید. خالق این عطر از روح آزاد، جسور و غیر قابل پیش بینی دختران نوجوان و سبک زندگی شان ،الهام گرفته است.

زنجبیل، گل مریم و چوب صندل ترکیبی خارق العاده به نام تویلی د هرمس را خلق کردند. عطری که با راحیه گرم و شیرینی که دارد، بی نهایت شاداب کننده، جوان پسند، مثبت گرا و دلنشین است. همچنین ماندگاری مناسبی دارد و در تمامی فصول سال بصورت روزانه قابل استفاده است.

عطر هرمس او د اورنج ورت: رایحه پرتقال این عطر شادابی و طراوت را به ارمغان می آورد و سپس به بافتی چوبی می‌رسد .خالق این عطر با الهام‌گیری از بوی رطوبت آغشته به شبنم صبحگاهی این اثر هنری را خلق کرد، که از همان زمان به واسطه طراوت متمایز و خاصش، خود را به عنوان یکی از پرچمداران عطرهای هرمس مطرح کرد.

عطر هرمس او د اورنج ورت با رایحه‌های مرکباتی و با محوریت رایحه پرتقال، احساسات شما را بر می انگیزد و سپس به رایحه‌های لیموترش، نارنگی ماندارین، نعناع، برگ و جوانه انگور سیاه، تجربه منحصر به فردی ایجاد می کند. این عطر پخش بوی بی‌مانندی دارد که از رایحه‌های خزه بلوط و نعناع هندی الهام گرفته است.

عطر هرمس با تاریخچه‌ای بلند، محصولات برجسته و فلسفه عطرسازی منحصر به فرد خود ،یکی از برجسته‌ترین نام‌ها در صنعت عطرسازی است. این برند با استفاده از مواد با کیفیت و تمرکز بر تجربه مصرف‌کننده، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل‌ علاقه‌مندان به عطرهای لوکس پیدا کند و همچنین به عنوان یکی از نمادهای زیبایی مدرن شناخته شود.

 آیا عطر وزیری محصولات هرمس را موجود دارد؟

بله با مراجعه به بخش فروشگاه امکان سفارش وجود دارد.

  آیا امکان خرید حضوری و اینترنتی از عطر وزیری وجود دارد؟

 بله فروش از طریق سایت و به صورت حضوری امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *